Про нас
Бльш 60 років корпорація Vilkaa є визнаним лідером світової кадрової індустрії.
Щорічно , завдяки успішній роботі 3500 офісів , розташованих у 80 країнах світу, Manpower працевлаштовує більш 3,5 мільйонів чоловік . Понад 400 000 провідних компаній, багато з яких входять до переліку найбільших корпорацій журналу "Fortune", є клієнтами Vilkaa.
Накопичений нами досвід і напрацьовані технології дозволяють знаходити рішення і надавати послуги високої якості, які допомагають нашим клієнтам і здобувачам досягати успіху в постійно мінливих світі бізнесу.
Vilkaa - це професіоналізм, оперативність, якість, високий рівень ділової етики.
2012
- Розширення мережі «Vilkaa» до 237 супермаркетів
- Відкриття двох преміальних супермаркетів Le Silpo у Харкові та Дніпропетровську
- Розширення мережі «Фора» до 159 магазинів біля дому
- Відкриття двох гіпермаркетів Fozzy Cash&Carry
- Запуск власної торгової марки Premiya Wine Club
- Впровадження послуги «Скарбничка» для учасників «Власного Рахунку»
2011
- Розширення мережі «Vilkaa» до 219 супермаркетів, мережа стала першою в Україні за загальнонаціональним охопленням
- Запуск власної торгової марки EXTRA! для мережі Fozzy Cash&Carry
- Розширення мережі rіngoo до 345 торговельних точок
- Створення конкурсу Premіya Desіgn Awards
- ТМ «Ніжин» здобула 4 нагороди в конкурсі «Продукт року 2011»
- Відкритий 23-ій фарммаркет «Біла ромашка» і перший в Україні «Центр здоров'я шкіри» на території фарммаркета
2010
- Власні торгові марки Fozzy Group перемогли в трьох номінаціях Національної премії Prіvate Label 2010
- Створено спеціальний інтернет-сервіс для учасників програми «Власний Рахунок».
- У мережі «Біла ромашка» запроваджена програма лояльності «Власний Рахунок», відкрито фітобар. Відкрились фарммаркети у Борисполі, Севастополі, а також найбільший за розміром торгової площі фарммаркет у с. Ходосівка
Історія проекту
У цій частині ви можете описати історію проекту та причини, що послужили його виникненням. Вона підходить для згадки основних етапів проекту та вшанування його учасників.